.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ...
اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت

کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در ارتباط با سخنرانی حسین مرعشی در این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد .

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است :

دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .
دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... می باشد دانشجو واقع بین و آرمانگراست نه مصلحت اندیش این همان نکته ای است که مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای ( مدظله العالی ) بارها در خصوص آرمانگرایی دانشجویان نکاتی ارزشمند را بیان داشته اند .
محیط پاک دانشگاه به فرموده ی مقام عظمای ولایت باید سیاسی باشد نه ابزار سیاستگذاران سوال اینجاست :با توجه به اینکه در تبلیغات ذکر شده بود سخنرانی علمی است دعوت از یک سخنران و از یک حزب سیاسی که به هیچ وجه چهرهای علمی نیست به چه معنا می باشد ؟ اگر خوب و با منطق به سخنرانی آقای حسین مرعشی بنگریم از نگاه کارشناسی و آماری بیش از 90 درصد از مطالب ارائه شده توسط ایشان سیاسی و انتقادی به دولت نهم و آقای رئیس جمهور دکتر احمدی نژاد بود .
دولتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب : با تلاش خوب و کار پر حجم در حال وظایف است . ایشان می فرمایند : « همه باید رئیس جمهور را مورد تکریم قرار دهند و اگر کسی درباره عملکرد دولت حرفی دارد آن را از طریقی به گوش دولت یا مسئولان برساند ، اما تبلیغ ناکارآمدی دولت ، حتی اگر واقعیت داشته باشد صحیح نیست چه برسد به اینکه واقعیت ندارد و غیر منصفانه است .
هر چند تشکل کانون اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، بعنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که با دم مسیحایی امام راحل (ره) و کوشش ها و تلاش های مجدانه و پشتکار خستگی ناپذیر مسوولان به ویژه حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی ( دام عزه) و در طلیعه آن جناب آقای دکتر جاسبی که امروزه نام ایشان با دانشگاه آزاد اسلامی عجین گشته ، در خصوص تبعیض هایی که در جامعه از سوی دولت نهم نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی روا می دارند منتقد و معترض است اما این اعتراضات را از طریق قانونی و صحیح و با تدبیر مسئولان عالیرتبه دانشگاه آزاد اسلامی خواستار است چرا که نیک می دانیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست این مسیر پر سنگلاخ و دشوار را با همت مردم و عزم و جزم مسولان طی کند و چنانچه عملیات تخریبی مخالفان موفق بود ، دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پذیرش صدها هزار دانشجو و افتتاح صدها واحد دانشگاهی در داخل و خارج از کشور نمی شد .
بقول دکتر جاسبی که می فرمایند : نه مخالفین را مخالفت و عناد ابدیست و نه دوستان را مهرورزی همیشگی ، چه بسیار مخالفان دانشگاه آزاد اسلامی که با گذشت زمان برخی به دلایل و بعضی به علل از زمره همراهان ویاوران دانشگاه در آمدند و چه اندک دوستانی که برخی به طمع و بعضی به تبع ، دست در دست مخالفین عنود دانشگاه آزاد اسلامی نهادند . این نکته از این تاریخچه ، خواندنی است که تنها باید دل در گرو ذات بی همتایی نهاد که لطف و قهرش را مهری است دائمی .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كريمي 20 آذر 1386
برادرمحترم وعزيزجناب دكترمرعشي نه تنهاچهره ممتازسياسي اندبلكه ازمفاخرعلمي كشورند..پس قضاوت مغرضانه نداشته باشيد..بايدبپذيريم كه به سياستهاي اقتصادي دولت انتقادبسياري واردمي باشد..وكشوردچارتورم لجام گسيخته گرديده است ..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.